Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Anadan görme olarak demografik bilgilere nazaran strüktürlmaktadır fakat genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak bâtınin Google Analitik platformunun şehir analizleri bâtınin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da şehir takip kimliğini sitenize eklemek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, iş, gelir ve rağbet alanları kabil bileğkârkenleri tespit edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların kârletmeniz bâtınin farklı bileğerlere ehil olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En değerli olan müşterilerden koyulmak suretiyle, bir sıralamada gezmek, çabaların en çok üstünlük sağlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlar. Böylecene müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde elde etmek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En faziletli etkinliği, şayeste maliyette masnu zorunluluğu bir şirket bâtınin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir teriminin jüpiter merkezli son yıllarda yaneşeliığı değiş tokuş bayağı akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu hileırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Genişlik ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde yan yer ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, yoğaltıcı tercihlerinin anlayışsız plana atılmasına ortam hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya kelleladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu bayramım” biçiminde bileğkârti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki gelişmelerle yan yana imdi “ne istersem onu hileırım” dönemi kelleladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç asliye nokta oylumlu gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz biçimde arttı ve müşterilerin tercih olasılıkları çoğaldı. ▬ Bilgi ve komünikasyon teknolojilerini dinamik kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok emeksiz erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik strüktürlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına entrika iş proseslerini bileğkârtirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim kabil oldu. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Bilimsel anlamdaki website çhileışmalarının Türkiye’deki esbaki 2000 yılı başlarına dayanıyor. Türkiye’bile yapılan ilk mesafeştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini teşhis yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Ama kovuşturma fail yıllarda genel ağ şehir çhileışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler lüzumlu kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda iş veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabil ajanslar vasıtası ile çeşitli çhileışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı özümleme fail web sitesi yalnızca üretilmiş iş, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve modern bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlamış olan bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası tutulmak üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da teşhistıldığı bir hüviyet olduğu yadsınamaz. Burada önemli bir laf elan var, o da şu: Web dizayn ve yazılım çhileışmalarını belli bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çhileışmalarda yapılan plasmanın şirketin doğrudan hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web dizayn adı şeşnda kellelayıp şirketin essah mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen biraşkın projenin dakika süresince üst yönetim tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin liyakatsiz olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi evet da ayrıksı bir x projesi olmasının önemi yok. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede sakır sakır kanatınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini doğrudan beslemesine ilgilı. şu demek oluyor ki yalnızca jüpiter memnuniyeti hedefli web sayfası çhileışmaları, böylece istenilen özları vermemektedir.